Drogi Kliencie,
Pragniemy poinformować Cię, że w związku z tym, że od 25 maja 2018 r. przy przetwarzaniu danych osobowych należy stosować przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnym przepływem informujemy, że Administratorem (podmiotem ustalającym cele i sposoby przetwarzania danych osobowych) Pani/a danych osobowych jest ZHUP Małgorzata Jusiak Zajazd Jan, Kolonia Bochotnica 13A, 24-150 Nałęczów, email: info@zajazd.p
Dane kontaktowe Administratora Bezpieczeństwa Informacji (Inspektora Danych Osobowych) są tożsame z danymi kontaktowymi Administratora wskazanymi w zdaniu poprzednim.
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych oraz zgodnie treścią udzielonej Administratorowi zgody. Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą. Odbiorcami danych osobowych mogą być kontrahenci i partnerzy Administratora (podmioty, które zamierzają przetwarzać dane osobowe w celach marketingowych).
Zgoda może zostać cofnięta w dowolnym czasie poprzez wysłanie wiadomości pocztą tradycyjną na adres siedziby Administratora, lub poprzez wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres Administratora z adresu, którego zgoda dotyczy.
Regulamin restauracji Zajazd Jan:
- Restauracja „Zajazd Jan” mieści się w Nałęczowie, Kolonia Bochotnica 13A
- Na teren restauracji składa się: budynek restauracji, teren przylegający do restauracji(ogród) oraz parking. Niniejszy regulamin obowiązuje na terenie całego obiektu.
- Każdy z Gości restauracji „Zajazd Jan” jest zobowiązany do zapoznania się i przestrzegania niniejszego regulaminu. Przebywanie na terenie restauracji jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu.
- Na terenie restauracji można spożywać posiłki i napoje zakupione wyłącznie w restauracji „Zajazd Jan", chyba że dokument zatwierdzony przez menadżera stwierdza inaczej.
- Reklamacje dotyczące potraw uwzględnia się wyłącznie podczas konsumpcji, a nie po jej zakończeniu.
- Restauracja „Zajazd Jan” nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nierozważnego zachowania, a zwłaszcza uszkodzenia ciała nabyte podczas przebywania na terenie restauracji.
- Za rzeczy pozostawione bez opieki na terenie restauracji nie odpowiadamy.
- Za dzieci przebywające na terenie restauracji odpowiadają rodzice lub opiekunowie. Za dzieci pozostawione bez opieki restauracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
- Osoby nietrzeźwe mogą pozostać nie obsłużone. Pracownicy restauracji mogą wyprosić osobę nietrzeźwą z terenu restauracji.
- Osobom poniżej 18 roku życia alkoholu nie sprzedajemy. Osobom nietrzeźwym alkoholu nie sprzedajemy.
- Wstęp do restauracji „Zajazd Jan” oznacza zgodę klienta na fotografowanie i filmowanie, monitoring oraz bezpłatne wykorzystywanie jego wizerunku przez restaurację do celów marketingowych. Osoby nie wyrażające na to zgody proszone są o zgłoszenie tego faktu obsłudze.
- Każdy Gość restauracji, który łamie prawo lub regulamin restauracji, niszczy jej mienie będzie ponosił konsekwencje finansowe oraz karno-prawne.
- Kartę rabatową gość restauracji jest obowiązany pokazać przed dokonaniem zamówienia. Obsługa może nie uwzględnić rabatu jeżeli karta została okazana w późniejszym okresie.
- Regulamin jest podany do publicznej wiadomości na str. internetowej www.zajazdjan.pl oraz jest dostępny w restauracji „Zajazd Jan” Kolonia Bochotnica 13A, 24-150 Nałęczów.
- Restauracja „Zajazd Jan” nie odpowiada za błędy w druku materiałów promocyjnych, ulotek, broszur informacyjnych itp.
- Restauracja „Zajazd Jan” zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie bez podania przyczyny.
- Regulamin obowiązuje od 01.01.2017r.
KARTA STAŁEGO KLIENTA RESTAURACJI ZAJAZD JAN
Regulamin Posiadacza Karty Stałego Klienta (KSK)
§1
Wystawca i właściciel karty
- Wystawcą i właścicielem Karty Stałego Klienta Restauracji Zajazd Jan jest firma: ZHUP Zajazd Jan Małgorzata Jusiak Bochotnica Kolonia 13A, 24-150 Nałęczów NIP 7162256029
§2
Użytkownik Karty Stałego Klienta
Kto może mieć kartę? - Użytkownikiem Karty Stałego Klienta może być osoba fizyczna lub firma, która wypełniła formularz KSK, zobowiązała się do zaakceptowania i przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu oraz zasad korzystania z karty.
2. Użytkownik KSK wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych oraz na ich wykorzystywanie do celów promocyjnych i marketingowych przez Właściciela Karty.
3. Kartę Stałego Klienta zostanie wydana restauracji lub wysłana na wskazany adres.
- 3
Osoby uprawnione do korzystania z rabatu
- Kartą Stałego Klienta może posługiwać się wyłącznie osoba, której odręczny podpis widnieje w Formularzu Karty Stałego Klienta.
2. Karty nie można odstępować, nie podlega odsprzedaży ani nie ma możliwości cesji na inną osobę.
3. Karta nie jest kartą kredytową, płatniczą ani bankomatową i może być używana tylko zgodnie z Regulaminem Posiadacza Karty.
- 4
Przywileje i ograniczenia związane z kartą
- Karta upoważnia indywidualnie Posiadacza KSK do 10% rabatu na usługi gastronomiczne ( nie dotyczy zestawów obiadowych „Danie Dnia”).
2. Warunkiem przyznania zniżki jest okazanie Karty Stałego Klienta obsłudze restauracji przed wydrukiem rachunku za usługę.
3. Rabat z karty nie łączy się z innymi promocjami oraz innymi kartami rabatowymi wydanymi przez zewnętrzne firmy.
4. Rabat nie działa wstecz.
§5
Termin ważności karty - Karta Stałego Klienta wydawana jest na okres dwóch lat od momentu wydania.
2. Wystawca Karty Stałego Klienta ma prawo unieważnić kartę w przypadku zmiany ogólnych zasad programu „Karta Stałego Klienta.
3. Właścicielowi przysługuje prawo unieważnienia karty w przypadku niedotrzymania przez Posiadacza warunków regulaminu korzystania z karty i nadużywania przywilejów karty (decyzja o unieważnieniu karty zostanie podjęta indywidualnie).
4. Wystawca Karty Stałego Klienta zastrzega sobie prawo do zakończenia programu „Karta Stałego Klienta” w każdej chwili bez podania przyczyny.
5. Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Właściciela w przypadku utraty Karty (zgubienia, kradzieży, itp.)
6. Właściciel Karty Stałego Klienta nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, zniszczenie lub zgubienie karty.
7. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia, zgubienia lub kradzieży Wystawca KSK nie jest zobowiązany do wystawienia duplikatu karty.