Zajazd Jan zaprasza

Zapraszamy na spotkanie podczas którego uzgodnimy interesujące Państwa menu, wystrój sali czy przebieg przyjęcia. W celu umówienia się na spotkanie prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 600-280-437 lub poprzez e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Najczęściej zadawane pytania przy organizacji Wesel, Chrzcin bądź innych przyjęć zorganizowanych

Gdzie można znaleźć informację o wolnych terminach? Prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Pewne pory roku cechują się dużym zainteresowaniem, tak więc ciężko byłoby nam na bieżąco aktualizować informację na stronie internetowej.

Na jaką ilość osób są sale? Maksymalna ilość osób jaką możemy pomieścić to ok. 160 osób.Przyjęcie odbywa się wtedy na dwóch salach. Część konsumpcyjna na sali górnej natomiast część taneczna na sali dolnej. Przy ilości Gości na poziomie ok 110 osób możemy zorganizować zarówno część konsumpcyjną jak i taneczną na jednej sali.

Czy możemy wynająć samą salę? Same sale wynajmujemy tylko na konferencję, szkolenia bądź spotkania. W przypadku wesel, chrzcin czy komunii św. przyjęcie organizujemy kompleksowo.

Czy są jakieś zniżki na dzieci? Przy organizacji wszelkich przyjęć należy pamiętać o dzieciach. Planując rozmieszczenie Par przy stołach uwzględnijmy czy dziecko siedzi przy rodzicach czy też tworzymy oddzielny stolik dla pociech. Dzieci do 12 roku życia objęte są 50% zniżką. Dzieci które nie siedzą przy stołach samodzielnie nie są brane pod uwagę przy rozliczeniu.

Czy wymagana jest zadatek przy rezerwacji interesującego nas terminu? Tak. Zadatek gwarantuje Państwu rezerwację danego terminu. Należy pamiętać iż zadatek w przeciwieństwie do zaliczki nie podlega zwrotowi w przypadku zerwania umowy z Państwa strony. Przypadki losowe, które nie są od nas samych zależne, staramy się załatwiać na korzyść klienta. O ile jest to możliwe jesteśmy w stanie przełożyć termin wesela bez jakichkolwiek konsekwencji. W sytuacji, kiedy wiadomo, że wesele nie odbędzie się, należy postarać się o sprzedaż takiego terminu wesela innej parze, która być może chętnie z tego terminu skorzysta. W przypadku znalezienia takiej pary na dany termin jesteśmy skłonni pójść na ugodę z klientem i oddać powierzony nam zadatek.

Jak wygląda sprawa płatności? Zadatek zazwyczaj wynosi 20% wartości umowy, na 30-14 dni przed przyjęcie wpłacają Państwo 60% wartości umowy, pozostałe 20% rozliczane na dzień po zakończeniu przyjęcia.

Czy możemy zabrać niewykorzystane potrawy na koniec przyjęcia? Oczywiście. Dania które nie zostały wydane podczas przyjęcia są do Państwa dyspozycji. Przystawki, sałatki bądź ciasta które nie zostały skonsumowane podczas trwania uroczystości również są Państwu przekazywane. Jeżeli preferują Państwo zabranie potraw na drugi dzień dla zachowania bezpieczeństwa oraz walorów smakowych potrawy przenoszone są do chodni. Wyjątek stanowią napoje które bezpłatnie uzupełniamy podczas trwania przyjęcia ( Cola , Fanta, Sprite itp.). Nierozpieczętowane napoje zbiera obsługa obiektu. Prosimy o zaopatrzenie się w naczynia/pojemniki do zabrania jedzenia.

Jaki jest koszt stołu wiejskiego, co wchodzi w skład? W skład stołu zazwyczaj wchodzą wyroby wędliniarskie takie jak tradycyjna szynka, boczek, kiełbasa, kaszanka, salceson, żeberka, smalec oraz ogórki. Cena stołu wiejskiego zawsze ustalana jest indywidualnie w zależności od ilości gości. W przypadku dostarczenia produktów przez Zamawiającego koszt wynajmu zastawy oraz dekoracji to 300zł.  Przy organizacji wesela na min 100 osób dajemy stół wiejski gratis!

Czy jest możliwość zrobienia samemu stołu wiejskiego? Możemy sami dostarczyć ciasto, wyroby wędliniarskie lub jakieś przekąski? Wszystkie wyroby które są do nas dostarczane muszą posiadać dokument poświadczający ich pochodzenie. Cukiernie, masarnie bądź piekarnie dostarczają nam paragony lub FV na swoje wyroby. Jeżeli chcieliby Państwo dostarczyć własne wyroby prosimy o przekazanie nam pisemnego oświadczenia iż biorą Państwo pełną odpowiedzialność za dostarczoną żywność.

W czyjej gestii jest dekoracja sali? Dekoracja sali w postaci obrusów, papierowych serwetek, świec oraz delikatnych kwiatów leży po stronie Zajazdu Jan. Natomiast dodatkowe dekoracje sali są po stronie Zamawiającego. Przestrzegamy przed używaniem gwoździ, kleju czy taśm pozostawiających ślady. Współpracujemy z firmą która profesjonalnie dekoruje sale, w przypadku zainteresowania przekażemy kontakt. Sale do dekoracji udostępniamy popołudniu na dzień przed planowanym przyjęciem.

Kto zajmuje się roznoszeniem alkoholu? Istniej możliwość wcześniejszego schłodzenia? Roznoszenie alkoholu uzgadniamy podczas spotkań organizacyjnych przed przyjęciem. Generalnie preferujemy aby alkohol roznosiła osoba wyznaczona przez Zamawiającego. Udostępniamy wtedy zamykaną na kluczyk zamrażarkę oraz koszyki. Istniej możliwość aby alkohol roznosił kelner/rzy. Koszt tej usługi wynosi 200zł

Sala jest klimatyzowana? Tak górna sala jest klimatyzowana, nie pobieramy dodatkowych opłat za włączenie klimatyzacji.

Czy posiadają Państwo własny parking, zmieści się na nim autokar? Posiadamy własny, mieszczący kilkadziesiąt aut parking. Parking przystosowany jest również to przyjmowania autokarów. Istnieje możliwość pozostawienia auta na kolejny dzień o ile nie odbywa się wtedy inne przyjecie.

Który zespół muzyczny mogą Państwo polecić? Współpracujemy z kilkoma zespołami muzycznymi jak i DJ-ami, zainteresowanym przekażemy namiary. Ostateczny wybór zależy jednak do Państwa. Nie pośredniczymy w organizacji zespoły czy też DJ. Formalność załatwiają Państwo pomiędzy sobą.

Akualności

SYLWESTER 2017/ 2018 Zajazd Jan Nałęczów



ANDRZEJKI 25.11.2017 Zajazd Jan Nałęczów



 



Zapraszamy na sobotnie Dancingi
Startujemy od 21.00
Wejściówka 10zł/osoba
Rezerwacje: 600-280-437 lub 608-732-429